Hírek
2014. Október 11. 00:00, szombat | PR
Október a látás hónapja
A Látás Hónapja kezdeményezés célja felhívni a figyelmet a rendszeres látásvizsgálat fontosságára.
Világszintű felmérések alapján az emberek több mint 50 százalékának lenne szüksége valamilyen látás korrekcióra, Magyarországon közel 1,5 millióan még sosem vettek részt szemvizsgálaton. Az akció célja, hogy ezek az emberek is megvizsgáltassák szemüket. A látásvizsgálaton ugyanis nemcsak egy esetleg később súlyossá váló szembetegség, hanem a cukorbetegség vagy akár a magas vérnyomásra utaló jelek is felfedezhetők. A gyakori fejfájás, rossz közérzet kiváltó oka sok esetben az éleslátás és dioptriakorrekció hiánya, vagy a nem megfelelő látásjavító eszköz viselése.
A szemüveget az egyén adottságai, fiziológiás jellemzői alapján készítik, hiszen a két szem távolsága páciensenként eltérő, akárcsak a két szem dioptria igénye. Az előre gyártott egyen szemüvegek azonban az átlagos adatokat veszik figyelembe.
Az Opti Markt szaküzletben ingyenes látásvizsgálat és további akció várják Önöket!
Bővebben az Opti Marktról ITT olvashat!
Ezek érdekelhetnek még
2025. Október 29. 16:10, szerda | PR
Nemzetközi elismerést kapott a nyugdíjfókuszú influenszerkampány
A K&H tavalyi edukációs kampánya, a „Csingisz nyugdíjkihívása”, Bronz Drum díjat nyert a Golden Drum nemzetközi reklámfesztiválon.
2025. Október 21. 11:11, kedd | PR
Húszmilliárdon túl - egyre több fiatal él a K&H munkáshitelével
A fiatalok körében továbbra is kiemelkedő az érdeklődés a K&H által kínált államilag támogatott munkáshitel iránt.
2025. Október 16. 15:06, csütörtök | PR
Katus Attila és Édesapja újra együtt a pályán – ezúttal a Szigetvári Gyógyfürdőben!
Van, ami sosem változik, a mozgás szeretete, a család ereje és a közös élmények fontossága.
2025. Október 16. 14:57, csütörtök | PR
„Apa, nézd, ott az ágyúgolyó!” – Katus Attila és Édesapja meghódították a Szigetvári Várat
A Szigetvári Vár mostanában nemcsak történelmi hőseiről, hanem egy igazi fitneszlegenda különleges látogatásáról is híres.
