Hírek
2013. November 16. 10:00, szombat |
PR
Forrás: www.pinterest.com
Divatosan és stílusosan szinte fillérekért!
Stylistként gyakran kérdezik tőlem, hogy egyet értek e, azokkal az „eszmékkel” miszerint: „ A divathoz sok pénz kell, és ahhoz, hogy stílusosan öltözz, még több pénzre van szükséged!”
Szerencsére szó sincs ilyesmiről! Manapság a különböző turkálókban igazi kincseket lehet vadászni, én magam is gyakran látogatok el turkálókba különösen egy bizonyos turkálóba.
Néhány hónapja nyitott a Fő téren egy fantasztikus turkáló, az Americaner turi amerikai használt ruhákat forgalmaz, és legfőbb előnye a többi second hand üzlettel szemben az, hogy árukészletét nem havonta, hanem NAPONTA cserélik!
Igazi minőségi amerikai ruhákat és kiegészítőket vadászhatunk magunkat, ha szerencsénk van, és gyakran betérünk.




Egyik kedvenc márkám a GAP, amely legnagyobb örömömre szintén megtalálható az üzletben.
Íme, néhány fotó a GAP eddigi ajánlatából:




Ha ez még nem lenne elég indok arra, hogy betérj a Fő téri üzletbe kincsekre vadászni, akkor fontos, hogy tudd, a hétfő a gyerekeké. Ugyanis a hét első napján minden gyermek ruházatot 10%-os kedvezménnyel vásárolhatsz meg!


Képek: http://www.pinterest.com
Ezek érdekelhetnek még
2025. November 11. 11:10, kedd | PR
Egyre több fiatal lép át a “pénzkapun”
A K&H lakossági ügyfél állományán belül évről évre aktívabbak a fiatalok.
2025. Október 29. 16:10, szerda | PR
Nemzetközi elismerést kapott a nyugdíjfókuszú influenszerkampány
A K&H tavalyi edukációs kampánya, a „Csingisz nyugdíjkihívása”, Bronz Drum díjat nyert a Golden Drum nemzetközi reklámfesztiválon.
2025. Október 21. 11:11, kedd | PR
Húszmilliárdon túl - egyre több fiatal él a K&H munkáshitelével
A fiatalok körében továbbra is kiemelkedő az érdeklődés a K&H által kínált államilag támogatott munkáshitel iránt.
2025. Október 16. 15:06, csütörtök | PR
Katus Attila és Édesapja újra együtt a pályán – ezúttal a Szigetvári Gyógyfürdőben!
Van, ami sosem változik, a mozgás szeretete, a család ereje és a közös élmények fontossága.

